  • Data: 2003-10-03 19:28:52
    Temat: Jak to w koncu jest
    Od: towarzysz Vader <v...@U...rzeszow.net> szukaj wiadomości tego autora

    No to teraz to juz calkiem glupi jestem. Jak to powinienem ksiegowac.
    Ale tak szczegolowo, wraz z wszelkimi dodatkowymi papierami jakie musze
    zrobic. Program ksiegowy, w ktorym sobie kontrolnie prowadze rachunki
    się znarowił a tu miesiąc wypadałoby zamknąć. No więc było to tak:

    Bociana...eeee.... NTG. :-)

    Dostałem fakturę VAT z dnia 30.09 z terinem do 10.10. VAT jak dotej pory
    księgowałem na wrzesień a koszty w dniu zapłaty. Do tej pory robiłem to
    jednym wpisem w programie a teraz... nie mogę. Program sugeruje że albo
    wszystko we wrześniu albo, jeśli wpiszę datę zapłąty to w dacie zapłaty
    a VATu wtedy nie dam rady cofnąć. Jak więc to zrobić?

    A może źle do tej pory księgowałem?

    I na koniec: DG, VAT, KPiR.

    No i z góry dzięki.

    --