    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to jest z tym ZUS - em
    Date: Thu, 20 Jun 2002 13:08:19 +0200

    "Pejter" [...]
    > W moim przypadku wygląda to tak ze jak do tej pory moja firma nie zarobila
    > na siebie ani centa, mysle wiec ze powinienem napisac ze dzialalnosci
    wogole
    > nie rozpocząlem .
    >
    > Prosze napiszcie co o tym myslicie.

    Ja sobie o tym mysle, ze czy zarobila, czy ine to jedno, a ZUSowi chodzi o
    to, czy
    DZIALA.
    No bo jesli dziala, to trzeba bylo zarejestrowacsie w ZUSie i w USie.
    (zakladam opptymistycznie ze oswiadczeine w US o wborze formy opodatkowania
    pan zlozyl).

    Tak sobie mysle, ze jesli jako firma cos Pan kupil to pwenie firma
    dziala.....

    Pozdrowienia

    Boguslaw