  • Data: 2007-04-19 15:18:09
    Temat: Re: Jak skasować towar komputerowy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Apr 2007, Samotnik wrote:

> [...]

    Nieprawda. Sprawdź co piszę nizej :)
    Chyba nie oglądasz co ludzie sprzedają (i kupują).

    > Sprzedaj komuś za symboliczną złotówkę, a podczas kontroli opowiedz
    > dokładnie to, co tutaj wyżej opisałeś.

    Można i nie mówię że nie. Acz ja to takich transakcji zostawiłem
    sobie wydruki z "cen rynkowych" paru transakcji (nie moich, ale
    jako "podkładka") jak niżej. I takie ceny stosowałem.

    > Lepszego wyjścia nie znam.

    To ja mam pytanie: czy znasz jakąś inny wymiar "wartości rynkowej"
    takich przedmiotów jak opisano, lepszy niż publiczna aukcja
    (podkreślam: nie "kup teraz" i nie aukcja prywatna) o rozsądnym
    czasie trwania (tydzień?) na jakims bardziej uczęszczanym serwisie
    - dajmy na to allegro??
    Ba, całkiem sporo firm *tak robi* i nieraz były nawet zestawy
    typu "10 dysków"!
    IMO to jest właśnie "lepsze wyjście" - jak ktoś spróbuje podważyć
    tak uzyskaną "wartość rynkową", to się jedynie ośmieszy.

    pzdr, Gotfryd