  • Data: 2002-08-06 13:07:26
    Temat: Re: Jak się bronić przed syndykiem Clifa?
    Od: "Grzegorz" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <s...@f...id.pl_to_nie> napisał(a) tak:

    > tak na osłodę:
    >
    > "Hutor T. artykuł PPH 2002/4/29 - t.4
    > Upadłość przedsiębiorstwa leasingowego - realizacja opcji zakupu rzeczy.

    Dziś znalazłem publiczne oswiadczenie sędziego komisarza:
    http://www.money.pl/Gieldy/WGPW/Komunikaty/komunikat
    2.html?komunikat_id=2002
    06101627_6

    Pomóżcie mi lepiej zrozumieć punkt 2:
    "Zobowiązać Syndyka masy upadłości do sprzedaży ruchomości
    będących przedmiotem leasingu - przewłaszczonych, w trybie
    analogicznym do dyspozycji art. 117 § 4 pr. up. np. po uprzednim
    zaoferowaniu wedle ceny sprzedaży przedmiotów dotychczasowym
    leasingobiorcom. Cena sprzedaży powinna uwzględniać wartość realną
    amortyzacji."

    Czy wie ktoś jak brzmi ten art. 117 § 4 pr. up?

    Mój leasing jest spłacony a syndyk mi zaoferował wykup po cenie rynkowej
    (jak punkt 3 dotyczący trwających leasingów). Czy ma do tego prawo?

    Pozdrawiam
    Grzegorz