  • Data: 2004-07-15 13:33:08
    Temat: Re: Jak rozliczyc strate w malej firmie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef napisał:
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Pisał, że ma zysk i że chce odliczyć stratę z poprzednich okresów.
    > Myśłałem, że własnie z lat ubiegłych.

    Pisał też:
    "Przez 6 mies. mialem same straty (takze nadplaty vatu).
    W deklaracjach wykazywalem straty.
    W czerwcu pierwszy raz mam wiekszy przychod niz koszty. Czyli zysk."

    Jak w morde gośc nie ma zielonego pojęcia o rozliczaniu podatku
    dochoidowego więc z ostroznościa nalezy traktowac wszystkie, wydawałoby
    sie nam oczywiste, terminy w rodzaju "poprzednich okresów".
    Jak ktos nie wie co jest okresem rozliczeniowym dla podatku dochodowego
    to to może znaczyc wszystko :-)

    A dla mnie to wygląda że pytający uznał poprzednie miesiące tego roku za
    "poprzednie okresy". Tylko kto mu powiedział że trzeba składac
    deklaracje i jak on ją wypełniał skoro zasady "narastająco od początku
    roku" ewidentnie nie znał??

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk