eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki Jak rozliczyć przychód na minusie ? › Re: Jak rozliczyć przychód na minusie ?
  • Data: 2007-12-15 13:42:03
    Temat: Re: Jak rozliczyć przychód na minusie ?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Hmm,
    > 3. Podstawą zapisów w księdze są dowody księgowe, którymi są:
    > 1) faktury VAT, w szczególności faktury VAT marża, faktury VAT RR, faktury
    > VAT MP, dokumenty celne, rachunki oraz faktury korygujące i noty
    > korygujące, zwane dalej "fakturami", odpowiadające warunkom określonym w
    > odrębnych przepisach
    > To jest "faktura" dowodem księgowym czy nie jest? ;P

    No to w ten sposób zostałem "załatwiony" :)

    Nadal stoję na stanowisku, że nie, bo to słowo "faktura" jest tylko w tym
    rozporządzeniu zdefiniowane dla określenia wymienionych dokumentów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1