  • Data: 2009-04-20 21:58:56
    Temat: Re: Jak rozliczyc "delegacje" ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Apr 2009, Fantom wrote:

    > 1) czy brac faktury na "pracodawce" i da mi kase z tego do reki ?
    > 2) czy brac faktury na siebei i dodac mu to do faktury VAT ?

    Jakichś dziwnych masz kontrahentów... to chyba rzeczywiście
    zamaskowana umowa o pracę ;), a poważniej - to zależy od umowy.
    Jak nie przewiduje pokrywania dodatkowych kosztów to nie
    przewiduje i kropka.

    > Czy w tym
    > przypadku wszytskie w/w skladniki moge sobie potem w koszty wrzucic ?

    Oczywiście.
    Znaczy w przypadku kiedy faktury są "na siebie".
    Acha - skreśl "jedzenie". Przysługuje (w roli kosztu) dieta w ustawowej
    wysokości i tyle, nie ma przeżerania podatku w restauracji ;>
    Noclegi oczywiscie w wysokości udokumentowanej f-rami (i bez
    odliczania VAT).

    pzdr, Gotfryd