  • Data: 2010-01-12 01:43:43
    Temat: Re: Jak rozliczyc darowizne na budowe domu od rodzicow ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom wrote:

    > No fakt - przespalem. No i teraz mam problem. Jakbym o tym wiedzial to
    > zalatwilbym to w terminie.
    > sprawa ma sie tak, ze minelo juz 9 miesiecy od przelewu.
    > Jak to mozna teraz zalatwic ?
    > Mozna dodoac np teraz akt notarailny o tej darowiznie czy juz za pozno ?

    za pozno na akt notarialny

    teraz pozostaje pokombinowac aby zaplacic jak najmniej podatku

    napisz ile tego bylo kiedy to było
    dokładnie kto komu przekazal pieniadze i ile, w jaki sposbo i co bylo w
    tytule przelewu jeśli przelewem.

    Sporo da sie przepuscic bez podatku, ale bez informacji powyzej niewiele
    da sie wymyslec.