  • Data: 2005-04-15 21:12:34
    Temat: Re: Jak rozliczyć bilet pkp
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Apr 2005, KrzysiekPP wrote:

    >+ > Jak kupiłeś u małego agenta to masz kłopot i musisz *jego*
    >+ > kasę odszukać... :]
    >+
    >+ Nie wiem jak u ciebie ... ale ja podbijalem nieraz NIP u ajentow.

    Oczywiście że też podbijam.
    Nie wiem czy się rozumiemy: problemem jest jak kupię bilet u ajenta
    gdzieś "na wyjeździe" i *zapomnę* poprosić o NIP. Najlbliższa okazja
    do "uzupełnienia" może być przy powtórnym pobycie w danym mieście,
    i to pod warunkiem że ajent dziaałalności nie zamknie !
    Jak taki sam bilet kupię w danej PKP to NIP mają ten sam w każdej
    kasie... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)