  • Data: 2004-01-12 21:53:51
    Temat: Re: Jak rozliczyć VAT
    Od: "plissken" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > może zanim będziesz wygłaszał takie opinie, poczytasz ustawę ?

    Dariuszu Stefanie, czytalem ustawe. Jest w niej okreslony termin UZYWANIE. W
    tym konkretnym przypadku (leasing) samochod zostal oddany do uzytkowania
    przez finansujacego dla korzystajacego na podstawie umowy leasing etc, etc
    znacznie wczesniej. Ale ja moze jestem za cienki i niech sie wypowiedza
    osoby madrzejsze. A Twoje luzne i nic nie wnoszace do dyskusji pytanie o
    moja zdolnosc czytania mogles sobie spokojnie podarowac. Zamiast tego
    oczekuje rzeczowych argumentow.

    Jesli nie mam racji to przyznam Ci ja chetnie, ale czekam na konkretne
    argumenty,

    pozdrawiam

    Marcin K.