  • Data: 2004-02-09 12:23:21
    Temat: Re: Jak rozliczac odsetki
    Od: "LL" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego tak podejrzewasz ??

    podejrzewam "na wszelki wypadek" ;-)
    po prostu ksiegowalem je jako pozostale przychody, bo tak mi sie wydawalo.
    nie sprawdzalem tego nigdzie.
    przeszlo mi tylko przez mysl, ze moze sa to przychody z operacji finansowych
    czy cos takiego i rozlicza sie to w PIT w oddzielnej rubryce
    Rozumiem jednak, ze nadal nalezy wpisywac odsetki w przychody pozostale?

    pozdrawiam
    Tomek