  • 1. Data: 2004-02-08 12:08:51
    Temat: Jak rozliczac odsetki
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    Witam!
    W tym roku zdecydowalem sie na 19% podatek liniowy. Poniewaz dotyczy on
    wylacznie dochodow z prow. dzial. gosp. nie mam pojecia jak ksiegowac i jak
    rozliczac odsetki od srodkow na rachunku firmowym. Sa to male kwoty, ale
    jakos trzeba odprowadzic od nich podatek. Dotychczas ksiegowalem je w
    pozycji Przychody inne (lub pozostale) co tez byc moze nie bylo wlasciwe,
    ale w tym roku nie mam juz zupelnie pomyslu co zrobic z nieszczesnymi
    odsetkami ;-)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-02-08 13:20:11
    Temat: Re: Jak rozliczac odsetki
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    odestki z rachunku firmowego sa przychodami (pozostałymi)

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 3. Data: 2004-02-09 08:30:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Feb 2004, LL wrote:
    [...]
    >+ jakos trzeba odprowadzic od nich podatek. Dotychczas ksiegowalem je w
    >+ pozycji Przychody inne (lub pozostale) co tez byc moze nie bylo wlasciwe,

    A dlaczego tak podejrzewasz ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-09 12:23:21
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    > A dlaczego tak podejrzewasz ??

    podejrzewam "na wszelki wypadek" ;-)
    po prostu ksiegowalem je jako pozostale przychody, bo tak mi sie wydawalo.
    nie sprawdzalem tego nigdzie.
    przeszlo mi tylko przez mysl, ze moze sa to przychody z operacji finansowych
    czy cos takiego i rozlicza sie to w PIT w oddzielnej rubryce
    Rozumiem jednak, ze nadal nalezy wpisywac odsetki w przychody pozostale?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 5. Data: 2004-02-09 21:06:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, LL wrote:
    [...]
    >+ Rozumiem jednak, ze nadal nalezy wpisywac odsetki w przychody pozostale?

    Ani sobie ani Brombdenowi nie wierzysz ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-02-11 16:57:09
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 9 Feb 2004, LL wrote:
    > [...]
    >
    > Ani sobie ani Brombdenowi nie wierzysz ? :)

    "Nie wierz nikomu" ;-)