  • Data: 2006-05-12 11:09:25
    Temat: Re: Jak radzicie
    Od: "Magdi" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:6bb0.000000fb.44646785@newsgate.onet.pl...
    > Prowadze działalnosc od 2001 roku i teraz wiem ze w latach 2001-2003 mam
    > kilka
    > drobnych bledów na szczescie na maja niekorzysc (tak mi sie wydaje) od
    > 2004 roku
    > prowadze ksiege sumiennie (nie sam tylko przez biuro rachunkowe) ale tu
    > mam
    > pytanie czy na moim miejscu zrobilibyscie korekte do roku 2001-2003 czy
    > zosatwic
    > nie zwracac na siebie uwagi. Nadmienie ze teraz place naprawde duze
    > podatki i
    > jestem z US na czysto.
> [...]

    chłopie, bezpieczny to ty możesz być dopiero jak minie okres przedawnienia.
    A urzędy tym chętniej wyciągają takie starocie, bo jeszcze dowalą Ci odsetki
    za cały ten czas. Niedługo przedawni Ci się ewentualne zadłużenie z 2001 r.
    (o ile się orientuję, to w kwietniu 2007 r.), lata 2002-2003 to jeszcze
    trochę dłużej

    pozdrawiam
    Magdi