  • Data: 2006-12-30 17:45:13
    Temat: Re: Jak przeceniać towar przed remanentem?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news powiada w dniu 2006-12-30 00:34:

    > Powiem co ja bym zrobił:
    > 1. nie likwidowałbym. Brak podstaw, chyba żeby wykazać ze przechowywanie
    > jest za drogie (a to by mogła być zabawa)

    A jeśli coś jest niesprawne, uszkodzone? To wtedy chyba tak? I co
    wówczas z vatem?

    > 2. Ceny rynkowe wypadłoby ustalić. Trochę aukcji z allegro na przykład
    > jako "podstawę".
    > 3. Podstawę do *użycia* ceny rynkowej zawiera wprost rozporządzenie o KPiR
    > 4. w takim układzie z VATem nic - towar jest przecież nadal "przeznaczony
    > do uzyskania przychodu oVATowanego".

    Dzięki za odpowiedź.
    Towar przeceniłem stosując ceny z Allegro z "górką" na wszelki wypadek.
    Czy muszę dodatkowo uwiarygodnić przecenę dowodem na przekazanie jej do
    wiadomości potencjalnych klientów (np. poprzez ogłoszenie w prasie
    etc.)? Czy niepotrzebnie kombinuję?

    T.