eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak podpiąć e-księgarni pod firmę kolegi (nieformalna spółka)? › Re: Jak podpiąć e-księgarni pod firmę kolegi (nieformalna spółka)?
  • Data: 2012-07-19 15:18:17
    Temat: Re: Jak podpiąć e-księgarni pod firmę kolegi (nieformalna spółka)?
    Od: SDD <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com pisze:

    > Różni się i to mocno. Jest dla mnie oczywiste, że podatki takie jak PIT, VAT itp.
    trzeba płacić, żeby państwo mogło funkcjonować (dyskusyjna jest jedynie wysokość tych
    podatków). Inaczej ma się sprawa z ZUS-em. Jest to ubezpieczenie (a dokładniej kilka
    ubezpieczeń) i nie jest oczywiste, że te ubezpieczenia muszą funkcjonować w obecnej
    formie. Gdybym miał wybór

    No wlasnie - ale wyboru nie masz. Ustawy obowiazek placenia ZUSu
    traktuja na rowno z obowiazkiem placenia podatkow i Twoje odczucia, co
    do sensownosci tego prawa nie maja znaczenia.

    Ja np. uwazam, ze penalizacja posiadania narkotykow jest bez sensu - czy
    to mnie zwalnie od odpowiedzialnosci za ich posiadanie, w razie wpadki?????

    Pozdrawiam
    SDD