eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak opisać rachunek › Re: Jak opisać rachunek
  • Data: 2004-08-18 09:28:19
    Temat: Re: Jak opisać rachunek
    Od: "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "j23" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl> napisał w
    wiadomości news:cfv6li$29q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Wziąłem rachunki za pobyt w hotelu.
    > > Jak te rachunki opisać ? coby fiskus
    > > się na mnie nie zeźlił ?
    > > Jak udokumentować coś co nie wyjdzie (ta pożyczka).
    > > Bo jak wyjdzie to sądzę że będzie to udokumentowanie.
    >
    > obawiam sie, ze podchodzi to tylko pod wydatki na reprezentacje i
    reklame -
    > jesli zmiescisz sie w limiecie 0,25% przychodu (rozliczane rocznie) to z
    > niczego nie musisz sie tlumaczyc. Jesli sie nie zmiescisz, to raczej
    trudno
    > bedzie - mozna probowac cos wymyslac ze szkoleniami, konferencjami, ale
    ...
    > raczej kiepsko to widze.

    Czyli - jeżeli koszty te wpiszę jako wydatek reprezentacyjny, to mogę
    spać spokojnie i nikt mi tego zakwestionować nie może ?.
    Zakładam że daję tylko moje poręczenie że załatwiałem wtedy
    sprawy związane z działalnością, bo przecież żadnych papierów na to
    miał nie będę (o ile sparawa mi nie wypali).

    Pozdrawiam
    Rysiek S.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1