  • Data: 2004-08-18 09:12:28
    Temat: Re: Jak opisać rachunek
    Od: "j23" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cfv3fp$ga0$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie
    >
    > Byłem sobie na wyjeździe goscinnym,
    > zafundowałem przyjacielowi (chodzi o pożyczkę) pobyt
    > ażeby miał hojniejszą rękę.
    > Ale niewiem jeszcze czy wszystko wyjdzie po mojej myśli.
    >
    > Wziąłem rachunki za pobyt w hotelu.
    > Jak te rachunki opisać ? coby fiskus
    > się na mnie nie zeźlił ?
    > Jak udokumentować coś co nie wyjdzie (ta pożyczka).
    > Bo jak wyjdzie to sądzę że będzie to udokumentowanie.

    obawiam sie, ze podchodzi to tylko pod wydatki na reprezentacje i reklame -
    jesli zmiescisz sie w limiecie 0,25% przychodu (rozliczane rocznie) to z
    niczego nie musisz sie tlumaczyc. Jesli sie nie zmiescisz, to raczej trudno
    bedzie - mozna probowac cos wymyslac ze szkoleniami, konferencjami, ale ...
    raczej kiepsko to widze.