  • Data: 2009-04-23 09:07:58
    Temat: Re: Jak oni księgują zakupy??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Apr 2009, m...@g...com wrote:

    > jako uczciwy płatnik nie mam szans z takimi
    > którzy nie musza płacić mtya to mnie krew zalewa ;/

    s/nie musza płacić/nie placą/

    Prawo z tego powodu nie posługuje się w przepisach słowem "musi"
    lecz "powienien" :> (powinien, ale nie płaci)

    Faktem jest, że państwo NIE CHCE zająć się kontrolą tam, gdzie
    ona POWINNA być. Ze dwu dobrze opłaconych i dobrze wyposażonych
    tajniaków (mikrokamery i tak dalej) byłoby powodem wsadzenia
    pewnie pół tego targu "do pudła" w jeden dzień.
    Ale nie.
    Wolą iść do "zarejestrowanego" i przewalić górkę papierów, znajdując
    w niej kilka drobnych faktycznych błędów (bo chyba tylko osobnik
    słaby na umyśle trzymałby dowody nieprawidłowości, prawda?)
    i od czasu do czasu ukarzą kogoś za papierki właśnie :(
    I żeby nie było że jest to domena US - spróbujcie *legalnie*
    postawić sobie garaż (tak, zrobiłem :>).
    Za to pożar budyku z tektury powoduje zdumienie "jak to się mogło
    stać", żałobę narodową i kontrolę - <UWAGA> "budynków socjalnych"
    <\uwaga>.
    Jaaaasne.
    Reszta (budynków) stoi bezpiecznie i prawidłowo, przecież
    kontrole NOWO ZGŁOSZONYCH budynków nic nie wykazują :>
    Z drugiej strony oczywiście jest druga strona absurdu - tam
    gdzie urzędnicy za coś się wezmą, stawiają takie wymogi, że
    wytną do gołej ziemi...

    Ech.

    pzdr, Gotfryd