eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak ominąć wejście na Vat? a jak nie to jak to się załatwia w praktyce? › Re: Jak ominąć wejście na Vat? a jak nie to jak to się załatwia w praktyce?
  • Data: 2007-11-15 08:08:41
    Temat: Re: Jak ominąć wejście na Vat? a jak nie to jak to się załatwia w praktyce?
    Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - fakt że mówi o *przyszłych* umowach przemawia przeciw
    > - jak mowa o sumach kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy, to moze jednak
    > warto się pofatygować i sprawdzić wynik negocjacji :)

    Tak jak piszesz o przyszłych nie ma problemu:) Mam natomiast umowe ze szkołą
    na obsługę i kwota jest 360zł miesiecznie. A teraz bede musiał brac 440zł
    :( Wprawdzie to nowa umowa ale w budżetówce to jest makabra cokolwiek
    wynegocjować wiec bede musiał pewnie brac 360zł brutto:( i powiedzcie że mi
    się to opłaca i nie ma różnicy :)