eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak obnizyc skladki na zus podczas prowadzenia dzalanosci gosp? › Re: Jak obnizyc skladki na zus podczas prowadzenia dzalanosci gosp?
  • Data: 2002-08-29 14:24:45
    Temat: Re: Jak obnizyc skladki na zus podczas prowadzenia dzalanosci gosp?
    Od: "greg" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Tokarski <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akl94k$c8l$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "greg" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > rodzice zatrudniliby mnie na
    > gospodarczej.
    >
    > Witam,
    > Ten temat przewija ostatnio chyba codziennie :)
    > Aby nie płacić zusu z działalności, musisz zarabiać na etacie przynajmniej
    > minimalną pensję (obecnie chyba 760zł brutto). Wymiar etatu nie gra roli,
    > może być i 1/10, ważna jest kwota.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > AJT
    > *** programy dla firm: http://ajt.com.pl ***
    dziekuje wszystkim za odp
    zastanawaiam sie nad faktem ktory zostal poruszony ostanio w jednym z postow
    a mianowicie
    czy zatrudniajac sie na umowe-zlecenie u moich rodzicow i deklarujac chec
    oplacania skladek zus z tego tytulu moge skorzystac z przepisu o zbiegu
    ubezpieczen spolecznych (majac na wzgledzie to ze jestem studentem i ze
    jestem juz zatruniony na jedna umowe-zlecenie) i zus bede placil tym samym
    od tej umowy (zalozmy o wartosci 200 pln) a nie od dzialalnosic gosp?