  • Data: 2003-01-22 15:13:05
    Temat: Re: Jak nie będąc duchem św. prowadzić ewidencję zakupów?
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja na panskim miejscu kupilbym inna ksiazeczke,
    > lub po prostu wykreslilbym to "drobnym druczkiem".
    > i wpisywal w innej kolumnie VAT od zakupow sluzacaych sprzedazy
    > opodatkowanej i zwolnionej. (moze jest jakas wolna ).
    > W ogole zakupy sluzace sprzeazy opodatkowanej i zwolnmionej warto wpisywac
    > innej kolumnie.

    Nie zostalem zrozumiany :-)
    Oczywiscie, są odrębne kolumny, gdzie sie to wpisuje, normalnie,
    i tam wszystko jest jasne.

    Chodzilo mi o to, ze sa jeszcze dodatkowo, oddzielnie kolumny,
    w ktorych okresla sie "vat podlegajacy odliczeniu". Mysle, ze to
    moze byc po to, aby sprawdzic czy sie zgadza po wypelnieniu VAT-7.

    Generalnie to jest jasne i oczywiste, pod warunkiem, ze wypelnia sie
    to po zamknieciu miesiąca. Zupelnie nie da sie tego wypelnic z dnia na
    dzien,
    w polowie miesiaca.

    Przy okazji - na gorze drugiej strony VAT-7 jest cala sekcja przeznaczona
    na zakupy nie rozliczone w poprzednim miesiacu. Po co to jest?

    Bo podejrzewam, ze nie po to, aby zapominalski podatkik mogl tam ot tak
    sobie
    uwzglednic faktury, o krorych sie w poprzednim miesiacu zwyczajnie
    zapomnial ;-)
    (do tego chyba sluza korekty)?

    Dzieki,

    Latet