  • Data: 2003-01-23 09:40:11
    Temat: Re: Jak nie będąc duchem św. prowadzić ewidencję zakupów?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Latet" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b0mc3e$oo5$1@news.tpi.pl...

    > Nie zostalem zrozumiany :-)
    > Oczywiscie, są odrębne kolumny, gdzie sie to wpisuje, normalnie,
    > i tam wszystko jest jasne.

    Wrecz przeciwnie - zostal pan zrozumiany dobrze..

    > Chodzilo mi o to, ze sa jeszcze dodatkowo, oddzielnie kolumny,
    > w ktorych okresla sie "vat podlegajacy odliczeniu". Mysle, ze to
    > moze byc po to, aby sprawdzic czy sie zgadza po wypelnieniu VAT-7.

    Wlasnie chodzi o to, ze NIGDZIE w ustawie nie ma oficjalnego wzoru,
    tej ksiazki, ma byc taka, by mozna dobrze rozliczyc VAT.
    Nic wiec nie stoi na przeszkodzie, by wydrukowac sobie swoja lub
    poprzekreslac niepotrzebne kolumny..

    > Generalnie to jest jasne i oczywiste, pod warunkiem, ze wypelnia sie
    > to po zamknieciu miesiąca. Zupelnie nie da sie tego wypelnic z dnia na
    > dzien,
    > w polowie miesiaca.

    No to nie wypelniac PO CO to Panu?

    > Przy okazji - na gorze drugiej strony VAT-7 jest cala sekcja przeznaczona
    > na zakupy nie rozliczone w poprzednim miesiacu. Po co to jest?
    >
    > Bo podejrzewam, ze nie po to, aby zapominalski podatkik mogl tam ot tak
    > sobie
    > uwzglednic faktury, o krorych sie w poprzednim miesiacu zwyczajnie
    > zapomnial ;-)
    > (do tego chyba sluza korekty)?

    Godfryd juz tlumaczyl.
    sa po to by wpisac wtedy, gdy nie mozna bylo wpisac we wlasciwym czsie

    Boguslaw