  • Data: 2005-06-06 15:39:32
    Temat: Re: Jak legalnie zmienić właściciela pienędzy
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje za pomoc
    > Grzes

    TO COŚ DLA MNIE
    Ja lubie nic nie robić a zarobic :))))))))))))) kurdelebele i to bez żadnych
    dodatkowych dodatków z dodatkowymi dodatkami :))

    Ja to widze tak:
    Niech Ci Mama pożyczy pieniądze na prowadzenie działalności gospodarczej,
    pod warunkiem udokumentowania, że pieniądze będące przedmiotem pożyczki
    zostaną przeznaczone na pokrycie wydatków poniesionych na rozpoczęcie lub
    prowadzenie działalności gospodarczej w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia
    umowy albo wykorzystania w tym okresie rzeczy oznaczonych co do gatunku,
    stanowiących przedmiot pożyczki

    i nic nikomu nie płacisz .... sam masz piniundz ... i się cieszysz .....

    a dla mnie od tego .......... jeden uśmiech

    pozdrawiam
    fart

    jest szansa, że kiedyś zmądrzeje :)))) ... jak bonie dydy :)))))))