eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak legalnie wykonać usługę nie prowadząc działalności? › Re: Jak legalnie wykonać usługę nie prowadząc działalności?
  • Data: 2003-08-07 18:41:20
    Temat: Re: Jak legalnie wykonać usługę nie prowadząc działalności?
    Od: "servisor" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kwota wolna od podatku to 2789,89 i do takiej kwoty możesz dostac
    wynagrodzenie w ciągu roku. Jeśli jak powiadasz że zamierzasz robić coś w
    sposob częstotliwy to powinieneś zarejestrować się jako podatnik vat, i
    odprowadzać podatek vat od zarobionych pieniędzy pomimo ze nie przekroczyłeś
    progu wolnego od podatku.

    --