eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym? › Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
  • Data: 2008-11-11 11:24:50
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Nov 2008, Tristan wrote:

    > (autor cef
    >
    > Jakiś problem osobisty masz?

    Nie no, z opisu wychodzi że jednak Ty :], nie osobisty a podatkowy.

    > Numeru nie zmienię. Operator nie chce dawać billingów ani innych dokumentów

    Ustal *komu płacisz*.
    Bo mi wychodzi, że płacisz *pośrednikowi*, a nie operatorowi telekom.
    Nic dziwnego, że operator nie chce wystawiac *drugiej* faktury.
    Skoro ten ktoś wykonuje usługę "w łańcuszku", to on ma Ci wystawić
    fakturę. Dasz rady znaleźć przepis w ustawie ;)
    Wcale się nie zdziwię, jak "ten ktoś" zaargumentuje, że on pośrednictwo
    robi a nie usługi tele, więc pod ustawę P.T. nie podlega, czyli fakturę
    wystawi ale przyjechać masz sobie po nią sam - daj sobie powiedzieć,
    że rzeczywiscie masz talent do wywoływania komplikacji :|

    > Być może jakbym latał do kiosku po zdrapki i zamawiał faktury to by
    > kiosk dał, ale nie o to chodzi, prawda?

    O to chodzi.
    W kiosku, a niemal na pewno również przez stronę www, kupujesz
    u pośrednika. To *jego* ścigaj o fakturę!

    pzdr, Gotfryd