eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym? › Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
  • Data: 2008-11-11 12:11:33
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-11-11, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Nie widzę takiej opcji. To zwykły przelew jest na moje odczucie, tylko że od
    > razu powiadamia system. W każdym razie widzę tylko przycisk zasilający. Ani
    > słowa o fakturze.

    Jaki operator?
    https://zasilenia.simplus.pl/
    w menu z prawej jest link do faktur

    https://www.eraomnix.bluemedia.pl/
    link o fakturach na dole

    https://doladowania.orange.pl/
    regulamin par. III, punkt 6.

    https://doladuj.heyah.pl/heyah-client/HomeLoadClean.
    do
    ptaszek "potrzebuję fakturę vat".

    mBank mobile
    http://mobile.pl/sklep_doladowania
    Link "Faktura za doładowania"

    Play:
    http://doladowania.playmobile.pl/
    zakładka "Faktura"

    Dalej mi się nie chce szukać...
    Który operator w PL jest taki egzotyczny, że faktur nie chce wystawiać?

    [...]

    > No niestety. Dzwoniłem i na infolinie i do salonu. Nie ma takiej opcji.
    > Przedpłaty są dla nich korzystniejsze. Więcej kasy idzie, a zero usług
    > dodatkowych.

    Orange: http://www.orange.pl/portal/map/map/wizard?_requesti
    d=102114
    W Plus masz te same oferty przy przenoszeniu Simplus -> Plus
    (sprawdzałem), co nowy klient.

    Jakiego Ty masz operatora? :)

    --
    Wojciech Bańcer