  • Data: 2004-05-17 13:01:00
    Temat: Re: Jak (ksie^gowo) zmieni? samochód firmowy?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik CzeslawEm. napisał:

    > Chodzilo mi o to ze chwilowo nikt nie wie
    > jak bedzie ze sprzedaza samochodow kupionych
    > w kwietniu a sprzedawanych teraz, gdy mowa
    > ze nie wszystko mozna odliczyc.

    Ja wiem, pan wie, pani wie. Wszyscy którzy czytali rozporządzenia MF z
    27 kwietnia wiedzą.

    > Nie jestem prawnikiem, ale jesli na jakis
    > temat ukazuje sie duzo artykulow to dla
    > mnie temat jest sliski.

    Jak byś przeczytał ostatnie rozporządzenie MF do ustawy o PDOF to bys
    przestał pleść.
    Zamiast starych artykułów z gazet jako lekturę polecam nowe
    rozporządzenia MF.

    Już tu taki jeden był dla którego artykuł z Rzepy z 1 kwietnia był
    wyrocznią a rozporządzeni MF z 27 kwietnia nic nie znaczącym (za
    przeproszeniem) pierdnięciem.
    Ale co kto lubi...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk