  • Data: 2018-10-17 18:18:39
    Temat: Re: Jak forma daty na fakturze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    Wojciech Bancer napisał:

    >jak sobie nazywasz pliki jest zazwyczaj Twoją wewnętrzną sprawą i
    >nijak się ma do sortowania dat.

    Ale jak pliki dotycza pewnych dat, to tak wygodniej :-)

    >ale co to ma do rzeczy w kontekście sortowania dat? Piszesz nie na
    >temat. Sortowanie rekordów po typie to jest jedno, a to jak sobie
    >nazwiesz pliki, zupełnie inna sprawa...

    Ale systemowa data pliku moze nie miec nic wspolnego z zawartoscia.
    Chce sobie np miesieczne wyciagi z banku zapisac, ale robie to teraz,
    po dwoch latach od operacji.

    I myslisz ze wygodniej bedzie mi je nazwac 012016, 022016, itd, czy
    201601, 201602 ...

    J.