eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej › Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    Date: Mon, 9 Dec 2002 23:39:22 +0100

    > IMO takiego warunku nie spełni zatrudnienie sprzątaczki, człowieka do
    > ochrony:) czy do noszenia teczki (nawet jeżeli w niej będą utwory
    > dziennikarskie czy fotoreporterskie Latet'a ;)) z a to na pewno będzie to
    > ktoś kto współtworzy artykuły czy projekt/wykonanie strony internetowej
    tak
    > jak w dalszym cytacie z tego artykułu:

    A dla mnie dalej nie jest jasne czy takiego fikcyjnego "współtwórcę" należy
    zatrudnić tylko raz na jakiś czas, czy każdorazowo do wykonania usługi
    na rzecz firmy. To drugie rozwiązanie jest na pewno bezpieczniejsze ale
    w praktyce może być chyba dosyć kłopotliwe, zwłaszcza przy większej
    ilości kontrahentów.

    pzd.Pix