    From: Mario <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JAKI PIT ???
    Date: Wed, 02 Feb 2005 23:50:27 +0100
    Sender: n...@o...pl@nat5.tkk.pl

    bo wrote:

    > Urzedyskarbowe wydaja nma wniosek podatnika obowiazujaca wykladnie przepisow
    > w jego wypadku.
    >
    > Boguslaw

    Dobre.
    Ale się uśmiałem.
    Tak to jest jak grupa zaczyna się pojawiać na serwerach typu
    pomoc prawna bla bla bla.
    Później takie roszczeniowe nastawienie.
    Przecież gostek myśli że jesteśmy klubem doradców podatkowych gratisowo
    rozwiązujących arcyzawiłe problemy podatkowe.

    Chyba chce żeby w mojej VAT-7 wystąpiło nieodpłatne świadczenie usług.
    W dodatku nie mam tego w EKD - muszę uzupełnić :)