  • Data: 2004-11-30 10:00:20
    Temat: Re: Interpretacje
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Otrzymałem właśnie cofkę interpretacji przez US sprzed 3 lat i
    jak rozumiem z Twojego postu urzędy skarbowe mogą interpretować
    przepisy (ustawy), tylko do 01.01.2005, jak im się podoba,
    a po tej dacie już tylko kierować się treścią ustaw ?
    Pytam ponieważ miałem problem z różnymi interpretacjami
    odnośnie pewnej sprawy przez dwa różne urzędy, w końcu
    zadzwoniłem do izby skarbowej, tam powołali się na jakiś
    słowniczek jak to miła pani powiedziała i przyznali racje
    jednemu z urzędów oczywiście z moją szkodą.
    pozdrawiam --makbed--