    From: "Aleksandra Gawrylak" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Internet w 2007?
    Date: Wed, 14 Mar 2007 21:43:15 +0100

    news:et11em$dif$1@news.onet.pl...

    > Zalezy w ktorej grupie jestes. Jesli jestes w 3. przedziale (skala 40%) to
    > odliczysz 760*0,4 = 304 zł
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    zgodnie z przepisami "ydatków ponoszonych przez podatnika z tytułu
    użytkowania sieci Internet w lokalu (budynku) będącym miejscem zamieszkania
    podatnika w wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym kwoty 760 zł,"
    nie rozumiem więc skąd to wyliczenie:

    > Zalezy w ktorej grupie jestes. Jesli jestes w 3. przedziale (skala 40%) to
    > odliczysz 760*0,4 = 304 zł

    nie odlicza się pełnej kwoty wydatków, max 760 zł? nie słyszałam wcześniej,
    żeby trzeba było liczyć wg skali z przedziału...

    Ola G.