    From: "Katarzyna Nova" <k...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Internet i VAT 22% dla studneta?
    Date: Tue, 27 Apr 2004 16:07:58 +0200

    news:c6lfig$f5v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Że co proszę? TPSA ZWALNIA KOGOS Z VAT?????
    > Ja wiedziałam że monopol, ale żeby aż tak? To juz i sejm przejeli??
    >
    > Dziecko, Ty sie boga nie boisz?
    > Z VAT może cie zwolnić sejm droga ustawy albo Minister rozporządzeniem,
    > o ile sejmu mu przyzna taka delegację w ustawie. I nikt poza tym.

    > A tak swoja droga skąd Ci to wyszło, bo czytając ustawe, nawet przy
    > maksimum dobrej woli, nijak wyjśc nie chce.
    >
    > Aaaa, juz wiem. Ustawa to jest to czego nie oglądałas z bliska.
    > No i wszystko jasne...
    >
    > Na Twoje nieszczęście pisemka Tepsy nie są obowiązującym prawem w Polsce.

> [...]
    Droga Pani Magdaleno,
    Jest Pani osoba wyjatkowo niegrzeczna.
    To, ze na tej grupie wykreowano Pania na gwiazde nie znaczy, ze jest Pani
    osoba wszystkowiedzaca i nieomylna.
    Droga Pani, czepia sie Pani slowek, okreslen, ktore czesto sa wynikiem
    zastosowania pewnych skrotow myslowych.

    To prawda, calej Ustawy nie czytalam, ale zalacznik nr 4 do Ustawy a
    szczegolnie pozycje 13 i 14 czytalam dosyc dokladnie, natomiast Pani napewno
    nie czytala zawiadomienia, jakie przeslala TP S.A. swoim klientom.
    Jak Pani zapozna sie z tym pismem, to Pani zrozumie , ze to nie mnie tak
    wyszlo, tylko TP S.A.,

    Pani tak czyta i czyta i udaje, ze w zalaczniku 4 poz 14. po slowach "
    ...nie prowadzacych dzialalnosci gospodarczej.." nie nastepuja slowa "...na
    dostep szerokopasmowy".

    To oczywiste, przeciez jesli w telewizji powiedzieli, ze intencja Rzadu i
    Parlamentu jest zwolnie z VAT uslugi dostepu do Internetu swiadczonej na
    rzecz uzytkownikow indywidualnych, to po slowach "....nie prowadzacych
    dzialalnosci gospodarczej" Pani Magdalena "Mady" stawia kropke.
    Moze na branzy budowlanej zna sie Pani jak nikt inny na tej grupie ale jesli
    chodzi o telekomunikacje to wykazuje sie pani wyjatkowa naiwnoscia
    twierdzac, ze pisemka Tepsy nie sa obowiazujacym prawem. Sa, szczególnie
    jesli zawieraja interpretacje nieprecyzyjnych przepisow odnoszacych sie do
    uslug telekomunikacyjnch. Zapewniam Pania, ze wielu operatorow przyjmie te
    interpretacje Tepsy jako obowiazujaca.

    Pozdrawiam,

    Katarzyna Nova

    ---