  • Data: 2004-04-27 11:18:01
    Temat: Re: Internet i VAT 22% dla studneta?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Katarzyna Nova napisał:
    > Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c6jubq$51v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nic

    > Ja zrozumialam, ze tpsa zwalnia z VAT osoby fizyczne prowadzace dzialalnosc

    Że co proszę? TPSA ZWALNIA KOGOS Z VAT?????
    Ja wiedziałam że monopol, ale żeby aż tak? To juz i sejm przejeli??

    Dziecko, Ty sie boga nie boisz?
    Z VAT może cie zwolnić sejm droga ustawy albo Minister rozporządzeniem,
    o ile sejmu mu przyzna taka delegację w ustawie. I nikt poza tym.

    > gospodarcza, zastrzega tylko, ze nie dotyczy to tych, którzy prowadza
    > dzialalnosc w zakresie dostepu do Internetu.

    A tak swoja droga skąd Ci to wyszło, bo czytając ustawe, nawet przy
    maksimum dobrej woli, nijak wyjśc nie chce.

    Aaaa, juz wiem. Ustawa to jest to czego nie oglądałas z bliska.
    No i wszystko jasne...

    Na Twoje nieszczęście pisemka Tepsy nie są obowiązującym prawem w Polsce.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl