  • Data: 2004-04-27 11:10:50
    Temat: Re: Internet i VAT 22% dla studneta?
    Od: "Katarzyna Nova" <k...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c6jubq$51v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja ma wpisane na fakturze nazwe firmy + moje imie i nazwisko. Wiec chyba
    nic
    > z tego :(

    Ja zrozumialam, ze tpsa zwalnia z VAT osoby fizyczne prowadzace dzialalnosc
    gospodarcza, zastrzega tylko, ze nie dotyczy to tych, którzy prowadza
    dzialalnosc w zakresie dostepu do Internetu.

    Skad tpsa bedzie wiedziala, czy ty prowadzisz taka dzialalnosc? Masz z nimi
    jakas specjalna umowe " zakup internetu do dalszej odsprzedazy" ?

    Pozdrawiam,

    Katarzyna Nova

    ---