  • Data: 2004-03-25 13:50:27
    Temat: Re: Innowacje w składkacc do ZUS????
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borszczuk wrote:

    > Sugeruje EOT, nim nas pogonia. A przed wrzutka do urny proponuje mimo
    > wszystko ponownie rozwazyc "zady i walety".

    Mysle, ze jaknie bedziemy za dlugo przeciagac, to nam nie wleja...

    > Coz, zgodnie z prawami natury za xxx lat na planecie beda sami
    > kretyni z dzidami, co akurat wynika z prostej teorii ewolucji oraz
    > obserwacji przyrostu naturalnego w poszczegolnych klasach spolecznych.
    > Nie znaczy to tez, ze w tej chwili mam przyjac to ze spokojem.

    No przynajmniej tu sie zgadzamy..

    > Populizm. Mielismy ospe x razy juz do tej pory. Ktos sie czego na tym
    > nauczyl? Nie sadze. Wiec po co nam kolejna.

    Pewne "nieuniknione" rzeczy sie dokonaly.
    Prysl mit Walesy..
    Prysl mit Solidarnosci
    Rozpadla sie UW - ktora tez sadzila,z e mozna deoptac swoj elektorat
    zdobywajac nowy.
    Prysl mit LSD..

    > A na co liczysz? Lepper e muerte? Dajze pokoj...

    Wlasnie chodzi o to czy mozna liczyc na PO.
    Czy beda opierac sie na malych i srednich,
    czy beda nas dusic - jak dotad inni.

    Jesli beda nas dusic - skoncza jak UW..
    i nastepny bedzie Lepper..czy tego chcemy czy nie..
    I jako NASTEPNY bedzie jeszce grozniejszy i
    zastanie nas bardziej wykonczonymi...mniej zdolnymi
    do przezycia. MOZNA BEDZIE co prawda spieprzyc za granice...
    Ale ja jakos dziwnie chce zyc TU u siebie.

    > O ile to 1sze nie jest do konca pewne to to drugie jest
    > zdecydowanie bardziej.

    Wiec przeciez to jako opcje stawiam.
    JESLI po przylozy reke ro tego duszenia malych..
    to ierwsze bedzie o wiele bardziejprawdopodobne.

    > Optymista. Rozpieprzone bedzie po pol roku. A naprawa
    > nie zajmie pozostalych 3,5. Nie zeby mi sie podobalo co jest
    > teraz ale Chcesz klepac biede to wez
    > karton i zamieszkaj na dworcu. Zobacz jak fajnie. Lepper
    > Ci do tego nie potrzebny.

    Tylko widzisz ja NIE WIDZE ALTERNATYWY dla tego klepania
    NIE CHCE , ale nie che tez dac sie z MOJEGO DOMU wygonic..

    Wiec rozwazam czy lepiej klepac coraz wieksza biede przez 4 lata
    i po tym przezyc Leppera... czy od razu przezyc Leppera...
    i wychodzi mi, ze chyba wole to drugie..

    Boguslaw