eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiImport ŚT z Wielkiej Brytanii z zakupem na jej terenie a VAT › Re: Import ŚT z Wielkiej Brytanii z zakupem na jej terenie a VAT
  • Data: 2009-11-05 13:24:03
    Temat: Re: Import ŚT z Wielkiej Brytanii z zakupem na jej terenie a VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz Dymek pisze:

    > Sprzedaje wszędzie. Wysyłka tylko na terenie GB.

    > Spróbuję.

    Hmm, może to tylko angole maja problem, bo znajoma firma sprowadza
    drewno z Niemiec własnym transportem.
    Niemiec wystawia fakturę na 0% vatu bez gadania. Trzeba tylko podpisać
    ichnią WZtke i już.

    W końcu jest zintegrowany system kontroli transakcji wewnątrz unijnych i
    on działa, o czym świadczy fakt że co i rusz muszę wyjaśniać czemu ja
    mam jakąś transakcje wpisana do VAT-UE a kontrahent, którego nip podałam
    tego nie wykazał i vice versa.

    A więc te transakcje sie spotykają.
    Jak ktoś Ci sprzeda na 0%, zgłosi to na swoim VAT-ue a Ty tego nie
    rozliczysz to cię dopadną prędzej czy później.

    A tak się zastanawiam czy ta twoja angielska firma ma nr VAT unijny. Bo
    może w tym tkwi problem?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813