  • Data: 2003-03-21 06:52:51
    Temat: Re: Grunt a duża ulga budowlana
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > On 2003-03-19 10:51, Użytkownik l...@p...onet.pl napisał:
    > CIACH

    > tak

    > za usługi notarialne ;-) w rubryce odpłatne przeniesienie prawa
    > własności... (tylko, jeśli masz fakturę na ww usługi od notariusza)
    Fakture mam ale problem jest w odniesieniu do zapisu w tej rubryce taki , że ta
    opłata uwzględnia przeniesieniu prawa we współwłasności gruntu jak i własności
    mieszkania

    > też jestem ciekawa, ale ja za to nie płaciłam :-) (chyba dlatego, że
    > nowe budownictwo ma to zwolnione, czy cuś ;-P)
    Dziwne bo ja również kupowałem mieszkanie w nowym budownictwie a po drugie
    czyżby nie złożyli Ci (Wam) księgi wieczystej?
    Dzięki i pozdrawiam!
    Eliot