  • Data: 2009-03-23 20:33:56
    Temat: Re: Gdzie wpisac konto do zwrotu nadplaty - PIT 36
    Od: Harnaś <_...@w...pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Mar 2009 20:23:47 +0100, spp <s...@o...pl> wrote:

    >Zgłaszasz raz i działa tak długo aż nie złożysz odpowiedniego NIP-u
    >aktualizacyjnego.

    Teoretycznie tak, ale ojciec miał podane konto i jednego roku mu
    przelali, a następnego dostał pocztą, bo US "nie wie, czy na pewno
    może przelać na to konto co kiedyś było podane". Więc co rok składać
    trzeba NIP-3 z tymi samymi danymi, by nasycić biurokratyczną machinę
    papierem.
    US w Żywcu, jakby ktoś był ciekaw.
    --
    Harnaś