  • Data: 2003-04-19 08:55:19
    Temat: Re: Gdzie składać zeznanie?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze p...@g...pl:

    > Z tym poinformowaniem to różnie bywa.
    > Nikogo nie musi informować. Po prostu jak Olsztyn przyśle pisemko, to
    > znaczy, że Poznań się nie pofatygował.
    > Jak zrobi to teraz to będzie miał z głowy.

    Czy różnie bywa to ja nie wiem, ale wiem że jak nie ma takieog obowiązku to
    po co wysyłać dodatkowy papierek do US.
    Poza tym jak złożysz NIP-3 w nowym US a ze starego dostaniesz
    jakieśwezwanie to myślę że telefon do US w zupełności wystarczy zeby
    wyjaśnić taką sprawę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King