  • Data: 2004-03-01 19:54:18
    Temat: Re: Gdzie siegaja macki komornika?
    Od: "Jacek" <p...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Nieustraszony(a) niczym k...@p...onet.pl napisał(a):
    > Ano slyszal. Czyli juz nigdzie wewnatrz UE nie jestem bezpieczny? :)
    > Rozumiem, ze polski US moze wyslac "zlecenie" zajecia poborow do
    > ichniego? A czy rachunek w zagranicznym banku (wewnatrz UE) tez moze
    > zajac?N

    Nawet Cię zaaresztować mogą i deportować bez żadnych ceregieli.
    Tak kombinują. To się robi jeden kołchoz.Być może na początku sprawnie to
    działać nie będzie,alr kto wie jak szybko się dotrze. Oby nigdy.
    Odnośnie zajęcia rachunku to chyba już może.Jak to się robi technicznie tego
    nie wiem,ale pewnie przepisy już zezwalają na jakieś ruchy.
    Problem jest tylko jeden-musi wiedzieć o jego istnieniu.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13