  • 1. Data: 2004-02-29 20:25:54
    Temat: Gdzie siegaja macki komornika?
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy poborca skarbowy z US lub normalny komornik moze w jakis sposob zajac mi
    wynagrodzenie, ktore uzyskam za granica (zatrudnienie na etat lub inna umowe i
    wyplaty beda przelewane na moje prywatne konto za granica)?

    Albo inaczej: otwieram dzialnosc na Slowacji. Podatki i ubezpieczenie place
    tam. Pracuje w PL. Czy wtedy komornik "cos moze" ?

    Prosze nie roztrzasac sie nad zadluzonym. Rozne sa koleje zycia...

  • 2. Data: 2004-02-29 20:35:47
    Temat: Re: Gdzie siegaja macki komornika?
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > place tam. Pracuje w PL. Czy wtedy komornik "cos moze" ?
    >
    > Prosze nie roztrzasac sie nad zadluzonym. Rozne sa koleje zycia...

    A o UE słyszał?-:)

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 3. Data: 2004-02-29 21:14:11
    Od: k...@p...onet.pl

    > A o UE słyszał?-:)

    Ano slyszal. Czyli juz nigdzie wewnatrz UE nie jestem bezpieczny? :) Rozumiem,
    ze polski US moze wyslac "zlecenie" zajecia poborow do ichniego? A czy rachunek
    w zagranicznym banku (wewnatrz UE) tez moze zajac?

  • 4. Data: 2004-03-01 19:54:18
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

> [...]
    > Rozumiem, ze polski US moze wyslac "zlecenie" zajecia poborow do
    > ichniego? A czy rachunek w zagranicznym banku (wewnatrz UE) tez moze

    Nawet Cię zaaresztować mogą i deportować bez żadnych ceregieli.
    Tak kombinują. To się robi jeden kołchoz.Być może na początku sprawnie to
    działać nie będzie,alr kto wie jak szybko się dotrze. Oby nigdy.
    Odnośnie zajęcia rachunku to chyba już może.Jak to się robi technicznie tego
    nie wiem,ale pewnie przepisy już zezwalają na jakieś ruchy.
    Problem jest tylko jeden-musi wiedzieć o jego istnieniu.