    From: Barti <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Gdzie/jak składać wnioski o interpretacje przepisów?
    Date: Mon, 24 Aug 2009 17:29:47 +0200

    > pod 1 ze wskazanych 4 adresów, listem poleconym (ZPO jak ktoś chce)

    Czy zadanie jakiegoś pytania i uzyskanie negatywnej odpowiedzi (znaczy -
    moja interpretacja była błędna) nie zwiększa ryzyka kontroli u
    wnioskodawcy?

    Te interpretacje są indywidualne - więc czy jeżeli znajdę (np. na stronie
    MinFin) interpretację takiej samej sytuacji jak moja, to czy jest ona dla
    mnie też wiążąca, czy nie?