  • Data: 2002-04-05 19:52:13
    Temat: Re: Fundusz remontowy - odpisy
    Od: "pio" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem dzisiaj na wiskaniu w US (tzn mnie wiskali z rachunków):

    musi być tytuł prawnydo lokalu. Ja odliczyłem to i tamto w ramach ulgi
    remontowej - mam mieszkanie od 6 lat, co roku mnie wiskają i co roku muszę
    pokazywać "tytuł prawny" czyli odpis aktu notarialnego. Nb kobieta - ta sama
    co roku - mnie sprawdza czy mam - jak mają w archiwum.

    Dzisiaj byłem w US i kobieta - novum - dla mnie zażądała swieżego odpisu
    aktu, ja powiedziałem że to kosztuje i jeśli chce to niech poda mi numer NIP
    US oraz adres to przyniosę fakturę. Ja nie będę płacił za widzimisie
    urzędasa.
    Najpierw zabiła mnie wzrokiem i powiedziała że odpis - chociaż stary może
    być.