  • Data: 2004-05-06 09:59:25
    Temat: Re: Fundacje
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik L. napisał:

    > mozesz całość przychodów przeznaczyc na cele statutowe, ale pod warunkiem ze
    > nie prowadzisz działalności gospodarczej w fundacji. czyli ze tylko masz
    > przychody z tytułu obracania majątkiem fundacji lub dostajesz datki,
    > darowizny.

    OK
    Ale nie ma jakiegos ograniczenia ile z tych przychodów moge przeznaczyć
    na utrzymanie fundacji (czynsz, sprzęt biurowy, delegacje, pensje dla
    pracowników/zarządu...)

    Jesli nie ma takiego ograniczenia to czy mam rozumieć, że taka fundacja
    może przeznaczyć 90% datków na pensje dla prezesa a za pozostałe 10%
    spełniać cele statutowe?

    Paweł

    --
    "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:
    każdy uważa, że ma go dosyć."- Jakub Tati