  • Data: 2004-10-06 05:57:30
    Temat: Re: Formularz VAT-7
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Tue, 5 Oct 2004, cef wrote:

    > Protestuję ze względu na poniższe:

    > Acha.
    > Czyli *mają wpływ na rozliczenie VAT*. Tak ?

    Zakupy mają wpływ, bo jest od nich naliczony
    Zakupy a nie sprzedaż niepodlegająca.

    > Czy ewidencja VAT nie powinna być tak prowadzona, żeby *z niej*
    > dało się wywieść wszystko co potrzebne, m.in. "dane niezbędne
    > do określenia ... kwoty podatku naliczonego ..." ?
    > Zeznaję że to nie mój pomysł :) i na pewno było przytaczane
    > na grupie !

    Wątek dotyczący wykazywania kwot nielisakowego paliwa,
    bo oto Ci chyba chodzi, jest oparty na innych podstawach.

    Myślisz, że ustalanie kwoty naliczonego
    będzie wymagało rejestrowania poziomu sprzedaży
    niopodatkowanej na VAT-7?
    Otóż wg mnie nie będzie wymagało.
    Też w art 109 :-)

    > ...no a moje w art. 109 :)

    Ja nie proponuję mu niewykazywania
    ZAKUPÓW w ewidencji. Chodziło o jego niepodlegającą sprzedaż.
    Na to wystarczy jedna krateczka 56? zakreślona na VAT7
    Chyba, że Cię nie zrozumiałem.
    Ale wtedy proszę oświeć mnie jakoś :-)