  • Data: 2004-10-06 13:00:18
    Temat: Re: Formularz VAT-7
    Od: "Domi" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cjte2p$o2h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sam sobie odpowiadasz:-). Nie podlegają opodatkowaniu
    > w Polsce, więc nie ma ich na VAT-7 (poza zaznaczeniem, że
    > sie je wogóle wykonuje)
    >

    > Czy w ogole je nalezy wpisywac gdziekolwiek?
    >
    > No chyba jakieś rozliczenie dochodowego prowadzisz.
    > Więc tam wpiszesz.

    > Możesz o ile wykażesz, że zakupy te mają związek
    > z tymi usługami. Możesz odliczać a nawet dostać zwrot.
    > Wszystko w ustawie art 86 i 87.

    Mam pytanie: chodzi o to co napisałeś powyżej, tj. zaznaczaniem tego, że
    dokonuje się sprzedaży usług niepodlegającej VAT. Czy w przypadku
    świadczenia usług starego tzw. "uszlachetnienia czynnego" wykonywanych w
    kraju na rzecz firmy z innego kraju członkowskiego będącej podatnikiem VAT,
    czyli takich, które na podstawie art. 28 ust. 7 traktuje się jako świadczone
    na terytorium państwa nabywcy, równiez należy zaznaczyć 1 kwadracik w poz.56
    deklaracji? Czy to chodzi tylko o usługi "fizycznie" świadczone poza
    terytorium kraju?
    Domi