  • Data: 2004-10-06 13:53:38
    Temat: Re: Formularz VAT-7
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Domi wrote:

    > Mam pytanie: chodzi o to co napisałeś powyżej, tj. zaznaczaniem tego,
    > że dokonuje się sprzedaży usług niepodlegającej VAT. Czy w przypadku
    > świadczenia usług starego tzw. "uszlachetnienia czynnego"
    > wykonywanych w kraju na rzecz firmy z innego kraju członkowskiego
    > będącej podatnikiem VAT, czyli takich, które na podstawie art. 28
    > ust. 7 traktuje się jako świadczone na terytorium państwa nabywcy,
    > równiez należy zaznaczyć 1 kwadracik w poz.56 deklaracji?

    Ja bym zaznaczył.

    Czy to
    > chodzi tylko o usługi "fizycznie" świadczone poza terytorium kraju?

    Chyba raczej o jedne i drugie, choć
    ja nie potrafię ustalić czy chodzi ( w tym zazanczaniu)
    o wykonanie czynności niepodlegających w danym miesiącu
    czy chodzi o dokonanie zakupów związanych z tymi czynnosciami.

    Jednego jestem prawie pewny:
    jakbyś nie zanaczył
    i tak w US nie wiedzą o co chodzi :-)