    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fiskus AD 2007 :)
    Date: Mon, 26 Nov 2007 17:05:33 +0100

    t...@o...pl wrote:
    [...]
    > Zagrożenie jakiego typu? (pomijając kwestię inwigilacji, która tak czy
    > siak niedługo do nas zawita
    > z pełnym uśmiechem)

    Chodzi o bezpieczeństwo danych przed wyciekiem (atak od wewnątrz, od
    zewnątrz), przed dostępem przez złośliwego urzędnika itd, przed dostępem
    przez znajomego urzędniczki/urzędnika który/a ma dostęp do danych, a który
    to znajomy jest przypadkiem moim
    dłużnikiem/wierzycielem/komornikiem/"chłopakiem z miasta" któremu zalazłem
    za skórę , itd.....

    Jeżeli masz wszystkie dane zebrane w jednej bazie, to jak już wycieknie, to
    komplet twoich danych. Jak bazy są podzielone, to dostęp jest odpowiednio
    utrudniony.

    p. m.