  • Data: 2007-11-26 20:01:49
    Temat: Re: Fiskus AD 2007 :)
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-11-2007 o 20:30:13 Jacek_P <M...@c...edu.pl>
    napisał(a):

    > Kradziez tozsamosci. Jak przyjdzie ci splacac cudzy kredyt,
    > albo placic za cudzy mandat gapowicza, ewentualnie placic
    > za cudze dlugi handlowe i procesowac sie z komornikiem
    > przez lata, to zmienisz zdanie.
    >
    > Warto tez spojrzec na taki przypadek, ktory wlasnie siedzial
    > w sadzie:
    >
    > http://tinyurl.com/3ammdv

    Z tym że obecnie też się da wziąć kredyt na cudzy dowód,
    urodzić "czyjeś" dziecko tak jak w tym artykule itd.

    A zeby zabezpieczyć się przed pernamentnym skradzeniem/skasowaniem
    tożsamości,
    musi istnieć papierowy ślad, który możesz w iluś kopiach zdeponować tu i
    tam
    (na modłę obecnych dokumentów)

    Przykład z życia - złożyłem w ZUSie aktualizację danych. Po roku i
    kolejnej zmianie
    dalej miałem dane pierwotne. Gdyby nie potwierdzenia złożenia papierów,
    byłbym parę stów w plecy.
    Tak samo z dowodami opłacenia składek.
    Tak więc nie sugeruję w żadnym wypadku wyłącznie elektronicznej ewidencji.

    Natomiast jestem otwarty na otwarcie mi oczu, jeśli czegoś nie dostrzegam.

    PS. Odnośnie wyborów, uważam że głosowanie elektroniczne/przez internet,
    to koniec nawet tej marnej obecnej pseudo-demokracji - to tak offtop,
    że nie jestem maniakiem elektronów :)